Badanie satysfakcji klientów w Starostwie Powiatowym

poniedziałek, 12.9.2016 10:43 2214 1

Starosta Kłodzki informuje, że w dniach 1 – 23 września 2016 r. w Starostwie Powiatowym w Kłodzku oraz w oddziałach zamiejscowych w Bystrzycy Kłodzkiej i Nowej Rudzie przeprowadzone będzie badanie satysfakcji klientów.

Celem badania jest sprawdzenie stopnia satysfakcji i oczekiwań klientów Starostwa Powiatowego w Kłodzku w odniesieniu do jakości świadczonych usług.
Ankiety w wersji papierowej są dostępne w następujących lokalizacjach:
Kłodzko:
– Biuro Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Kłodzku
– Referat Komunikacji i Transportu w Starostwie Powiatowym w Kłodzku
– siedziba komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Kłodzku (ul. Kościuszki 7)
– Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Kłodzku (ul. Kościuszki 2)
Bystrzyca Kłodzka:
– Biuro Obsługi Klienta w Oddziale Zamiejscowym w Bystrzycy Kłodzkiej
– Referat Komunikacji i Transportu w Oddziale Zamiejscowym w Bystrzycy Kłodzkiej
– Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, Oddział Zamiejscowy w Bystrzycy Kłodzkiej
Nowa Ruda:
– Referat Komunikacji i Transportu w Oddziale Zamiejscowym w Nowej Rudzie
– Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, Oddział Zamiejscowy w Nowej Rudzie
Ankieta jest również dostępna w wersji on-line na stronach: www.bip.powiat.klodzko.pl i www.powiat.klodzko.pl

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu satysfakcji. Zebrane informacje będą stanowić cenne źródło informacji, na podstawie których będzie można rozważyć wprowadzenie działań, które poprawią jakość świadczonych usług i podniosą poziom obsługi, a tym samym satysfakcji klientów kłodzkiego starostwa.

Przeczytaj komentarze (1)

Komentarze (1)

marek wtorek, 13.09.2016 14:51
Starostwo jak każdy urząd w kraju,lecz wydział komunikacji w Kłodzku...