IX ZIMOWY FESTYN POLICYJNY „CZARNA GÓRA” 2017

poniedziałek, 9.1.2017 13:35 949 0

Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu, Komendant Powiatowy Policji w Kłodzku, Starosta Powiatu Kłodzkiego, Zarząd Wojewódzki we Wrocławiu i Zarząd Terenowy NSZZ Policjantów w Kłodzku serdecznie zapraszają na IX Zimowy Festyn Policyjny, który odbędzie się 13 stycznia 2017 r. o godz. 9.00 w Ośrodku Górskim Czarna Góra.

W programie festynu przewidziany jest m.in. zabawowy zjazd narciarski policjantów i pracowników Policji w kategoriach: mężczyźni /kobiety/ dzieci.

Organizatorem festynu jest Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , Komenda Powiatowa Policji
w Kłodzku, Zarząd Wojewódzki NSZZ Policjantów we Wrocławiu i Zarząd Terenowy NSZZ Policjantów w Kłodzku

IX ZIMOWY FESTYN POLICYJNY CZARNA GÓRA - 2017

TERMIN: 13.01.2017r. godz. 09:00 – 16:00
MIEJSCE: Ośrodek Górski „Czarna Góra”
ORGANIZATORZY: Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku,
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Zarząd Terenowy NSZZ Policjantów w Kłodzku,
WSPÓŁORGANIZATORZY: Starostwo Powiatowe w Kłodzku,
Zarząd Wojewódzki NSZZ Policjantów we Wrocławiu

Program Festynu:
09:00 – 10:30 otwarcie biura zawodów - wydawanie karnetów i numerów startowych
Miejsce: Karczma „Czarna Góra” przy Kolei Linowej KL
11:00 rozpoczęcie festynu przez Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu
Miejsce: Teren przed budynkiem Karczmy „Czarna Góra”
11:00 – 14:30 zabawowy zjazd narciarski policjantów i pracowników Policji w czterech kategoriach:
mężczyźni do 35 roku życia/ mężczyźni powyżej 35 lat/ kobiety/ dzieci o puchar Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu, Przewodniczących Zarządów NSZZ Policjantów we Wrocławiu i Kłodzku oraz Starosty Powiatu Kłodzkiego
Miejsce: stok F1
15:00 podsumowanie wyników, wręczenie pucharów, zakończenie festynu
Miejsce: Teren przed budynkiem Karczmy „Czarna Góra”

KOSZT UDZIAŁU W FESTYNIE: 80 złotych
Istnieje również możliwość wykupienia samego talonu na posiłek w cenie 30 zł/os.

ODBIERAJAC KARNET NALEŻY MIEĆ PRZY SOBIE 10 ZŁOTYCH KAUCJI ZWROTNEJ W GOTÓWCE. Po zakończeniu festynu kaucja do odbioru w kasach biletowych Ośrodka „Czarna Góra” we własnym zakresie.

Wpłat należy dokonywać na konto Starostwa Powiatowego w Kłodzku z dopiskiem „IX Zimowy Festyn Policyjny Czarna Góra 2017” w terminie od 1 stycznia do 5 stycznia 2017 roku: (prosimy o nie dokonywanie wpłat w 2016 roku)

Starostwo Powiatowe w Kłodzku, GBS Strzelin
Nr 04 9588 0004 7100 0244 2000 0060

Potwierdzenia dokonania przelewu wraz z imiennym wykazem osób, których przelew dotyczy, datą urodzenia oraz nazwą jednostki, którą uczestnicy reprezentują i numerem telefonów kontaktowych przyjmowane są w terminie do 9 stycznia 2017 roku na numer faksu: linia resortowa: 8752211, 8752225 / linia miejska: 746473211, 746473225

Noclegi: Istnieje możliwość rezerwacji we własnym zakresie miejsc noclegowych w Hotelu Morawa w miejscowości Stara Morawa (www.hotelmorawa.pl) w promocyjnej cenie dla uczestników festynu – 120 zł./ os. ze śniadaniem. Rezerwacji proszę dokonywać pod nr tel. 0 698 610 100

KOMENDANT POWIATOWY POLICJI
W KŁODZKU
INSP. ANDRZEJ SIDOROWICZ - RADZIKOWSKI

Wszelkich odpowiedzi na ewentualne pytania udziela:
kom. Dorota Jaworska (osoba odpowiedzialna za organizację festynu) - tel. resortowy: 8752324, tel. miejski: 746473324,
Greta Gajewska - tel. resortowy: 8752229, tel. miejski: 746473229,
Agnieszka Michalska- tel. resortowy: 8752301, tel. miejski 746473301.

źródło: KPP Kłodzko 

Dodaj komentarz

Komentarze (0)